Στις 18 Μαΐου,οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Ευκολίδης Γιώργος ,Κοκολάκη Σπυριδούλα, Σπετσωτάκη Ιωάννα και Σφηναρόλης Στέλιος ,που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Εράσμους + «Let’s Celebrate diversity», συνοδευόμενοι από την εκπαιδευτικό και υπεύθυνη του προγράμματος, Βρέντζου Ελευθερία συμμετείχαν στην ζωντανή εκπομπή, «Πρώτη Γραμμή » στον team fm με τον κ. Καλαιτζάκη, όπου είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν τις εμπειρίες και τα βιώματά τους από τη μετακίνησή τους στο Rende Cosenza στην Ιταλία! Με υπευθυνότητα και ενθουσιασμό, ανέδειξαν τη σημασία της συμμετοχής σε δράσεις που προάγουν τη γνώση, τη συνεργασία, την πολιτισμική ανταλλαγή και την ευρωπαϊκή συνείδηση.