Στο πλαίσιο της διάχυσης του προγράμματος Erasmus+, Let’s Celebrate diversity οι μαθητές που συμμετείχαν στην εκπαιδευτική κινητικότητα στο Rende Cosenza, στην Ιταλία, παρουσίασαν στους συμμαθητές τους τις δράσεις και τις εμπειρίες που αποκόμισαν από το ταξίδι τους. Μέσα από αφηγήσεις, φωτογραφίες και συζητήσεις, μοιράστηκαν όσα έμαθαν, τις νέες φιλίες που δημιούργησαν και τα πολιτιστικά στοιχεία που γνώρισαν, μεταφέροντας το πνεύμα της ευρωπαϊκής συνεργασίας και της διαπολιτισμικής ανταλλαγής σε ολόκληρη τη σχολική κοινότητα.